marți, 13 iulie 2021

Misiunea Manifestatorului......Dumnezeul Constiintei.

Cand am fost adusa aici ,mi sa spus ca trebuie sa ascensionez Pamantul.Am venit cu multi ani in urma,dar nu am stiut misiunea mea. Trebuie sa ascensionez pamantul.Atat.Dumnezeu in persoana ma trimis,si sigur ca si eu sunt un Dumnezeu mare de tot,aproape la fel de mare ca cel ce ma trimis. El este Dumnezeul a tot si toate,eu Dumnezeul constiintei la scara universala. Cand Dumnezeu mi-a dat aceasta misiune,eu am spus ca nu pot sa o duc la indeplinire aceasta sarcina,ar trebui sa fiu in capul tuturor sa ma poata auzi ,si sa infaptuit acest lucru.Dumnezeu poate orice.Deci,iata-ma in capul tuturor. Sunt voi si sunteti Eu.Avem o singura cale de parcurs impreuna,ea este ascensiunea. Cine nu intelege calea mea va muri. Eu n u pot duce pe nimeni la capat de linie. Va duceti singuri. Namaste! Manifestatorul Pamantului,Dumnezeul Constiintei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu